igår och idag.

igår hade jag inte tid att blogga, eftersom jag fyllde år. hade huset fullt med folk. har nu en massa pengar att shoppa för, massa godis, några häftiga tuggummin, ett presentkort, tjocksockar och vantar! :) älskar att fylla år.
sedan efter allt folk åkt här ifrån så drog man ut en sväng med kenneth och pratade ut om allt och sen drog vi hem till therese. när jag kom dit så pratade dea och jerry om politik, vilket var sjukt tråkigt. dagen och kvällen var bra.
nu idag så kom melin hit, alltid lika kul. hon ska sova här ikv och imorgon åker hon till umeå igen :( önska att hon kunde bosätta sej här i storuman! vi har försökt övertala henne och det är omöjligt. haha.. senare ikv blire nog att se film hos therese och bara ta det lugnt :)
aja, puss! ♥



vilken snygging jag är! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0