fullt upp.

ursäkta att jag inte uppdaterat på länge, men har haft fullt upp! iaf i helgen.

fredag:
var på skolan och drygade på och sedan på kvällen vart det mega disco, inte så lyckat enlig mej. jag tyckte discon var roligt för typ två år sedan, nog är det roligt att träffa folk o så men nä. känns inte värt att slösa pengar på. efter discon åkte jag hem o la mej.

lördag:
jag åkte till mormor o bakade lussekatter! mums va goda de blev! och sedan på kvällen vart de film med, therese, björn, andreas, elin, dea och tobias. :) vi såg nån film om en fågelskärma! den var faktiskt grymt läskig!

idag har jag bara suttit hemma o varit i stallet, och har även lagat våra hästars hage i helgen. min underbara häst har kommit på att det är svag ström i hagen eftersom på vintern jordar det inte det så bra. men nu har vi fixat det! nä, ska dra.
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0