jay!

ja, detta känns lite pissit. börjar inte fören tio i ett och jag sitter uppe nu.. det tog tid inatt att somna, eftersom jag mådde illa och hade ont i magen. trodde att jag hade fått magsjuka, men som tur så var det inte det. nu är det en här och lägger golv, och han lever om jävulst mycket. men det är inte han som väckt mej utan min underbara hund som lekte chiwawa och trodde att han kunde ligga på mej utan att jag skulle märka nått. tyvärr så har han inte insett att han är stor som ett hus. :p haha, men han är söt ändå. nu sitter jag och ser på vakna med the voice, och jay är med! hoppas att han vinner idol, han är nog bäst av de som är där. och så är han ju jävulst snygg ;)

'

puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0